🚛 ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΑΠΟ 49€ 📞ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: 2310274406: ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΩΡΑ

Επιστροφές Προϊόντων

Πόσο χρόνο έχω στη διάθεσή μου για να επιστρέψω ένα προϊόν;

Όλες οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος σας.

Πώς να επιστρέψω ένα προϊόν;

Από Ελλάδα:

Οι επιστροφές μας πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω του δικτύου της Γενικής Ταχυδρομικής με τους εξής τρόπους:

  1. Συμπληρώνετε την φόρμα επιστροφής online πατώντας εδώ ή την έντυπη φόρμα που θα βρείτε στο πακέτο σας.
  2. Συσκευάστε το επιστρεφόμενο προϊόν σε σακούλα ή κουτί μεταφοράς, βεβαιωθείτε ότι το προϊόν είναι αφόρετο, με όλα τα καρτελάκια του και περιέχει την απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς και την φόρμα επιστροφής.
  3. Παραδώστε το επιστρεφόμενο δέμα, στο πλησιέστερο κατάστημα Γενικής Ταχυδρομικής και πραγματοποιήστε την επιστροφή σας με δική μας χρέωση στην εξής διεύθυνση: Ipatios Eλευθερίου Βενιζέλου 83 Αμπελόκηποι, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 56121, Τηλέφωνο 2316014990

Από Κύπρο:

Για την επιστροφή/αλλαγή προϊόντων ή επιστροφή χρημάτων από το εξωτερικό και την Κύπρο, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη: 15€

Παρακαλούμε σημειώστε ότι δέματα που επιστρέφουν με οποιαδήποτε άλλη μεταφορική πέρα της Γενικής Ταχυδρομικής, δεν γίνονται δεκτά από την αποθήκη και επιστρέφουν στον αποστολέα. 

Τι γίνεται μόλις παραλάβουμε το δέμα σου;

1.Έλεγχος του πακέτου: Όλα τα επιστρεφόμενα είδη περνάνε από ποιοτικό έλεγχο και πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις για να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο της αλλαγής/επιστροφής:

  1. Να είναι αφόρετα όπως τα παραλάβατε, χωρίς φθορές ή σημάδια χρήσης και να μην έχει αφαιρεθεί καμία ετικέτα.
  2. Η συσκευασία του κουτιού να είναι αχρησιμοποίητη (για τα παπούτσια) και να εμπεριέχονται όλα τα συνοδευτικά αξεσουάρ που προσφέρονται, πχ επιπλέον κορδόνια.
  3. Να εμπεριέχονται όλα τα συνοδευτικά έγραφα όπως απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς και φόρμα επιστροφής.
  4. Επιστροφές μπορείτε να πραγματοποιήσετε μέσα σε διάρκεια 14 ημερών από την μέρα παραλαβής

Σε περίπτωση που δεν τηρούνται κάποιες ή όλες από τις παραπάνω προϋποθέσεις τότε το προϊόν αποτυγχάνει να περάσει τον ποιοτικό έλεγχο και το κατάστημα ipatios.gr έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή του συγκεκριμένου προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης ενημερώνετε μέσω email με δελτίο ποιοτικού ελέγχου και το προϊόν επιστρέφει στον αποστολέα του, ο οποίος επιβαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής.

2.Oλοκλήρωση αλλαγής/επιστροφής: Μετά τον επιτυχή ποιοτικό έλεγχο προχωράμε στις ενέργειες που δηλώσατε στην φόρμα επιστροφών σας. Ανάλογα με την επιλογή σας θα λάβετε ενημερωτικό email μόλις οι διαδικασίες ολοκληρωθούν.

Ποιες είναι οι διαθέσιμες επιλογές επιστροφής/αλλαγής που έχω;

  1. Αλλαγή μεγέθους ή χρώματος: ΔΩΡΕΑΝ Αλλάξτε μέγεθος ή χρώμα κωδικού προϊόντος χωρίς επιπλέον χρέωση. Η αντικατάσταση του προϊόντος για δεύτερη φορά και έπειτα, κοστίζει στον πελάτη 7,90€ για έξοδα αποστολής.
  2. Πιστωτικό Κουπόνι: ΔΩΡΕΑΝ Επιστρέφοντας ένα προϊόν, μπορείτε να λάβετε ένα πιστωτικό κουπόνι ίσης αξίας για αγορά άλλου προϊόντος από το site μας. Το πιστωτικό κουπόνι ισχύει για 1 χρόνο και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ανά πάσα στιγμή. Θα λάβετε email με ένα μοναδικό κωδικό κατά την έκδοση του κουπονιού, τον οποίο θα πρέπει να εισαγάγετε στο πλαίσιο “κωδικός κουπονιού” κατά την επόμενη παραγγελία σας.
  3. Επιστροφή χρημάτων: 7,90€ Η επιστροφή γίνεται εντός 7-10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή των προϊόντων. Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων και δεσμεύονται 7,90€ για τα συνολικά έξοδα διακίνησης του ή των επιστρεφόμενων προϊόντων που ακυρώθηκαν. Δεν επιστρέφονται τα έξοδα μεταφορικών, αντικαταβολής ή τραπεζικών εξόδων. Θα λάβετε ενημέρωση μέσω email μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Επιστροφές γίνονται σε όλα τα προϊόντα;

Μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν εκτός από εσώρουχα, μαγιό, κάλτσες και κοσμήματα για λόγους υγιεινής.

Μπορώ να επιστρέψω παραγγελία με τιμολόγιο;

Για παραγγελίες που έχουν γίνει με έκδοση τιμολογίου, δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής λόγω υπαναχώρησης.

Κάθε αγορά με την έκδοση τιμολογίου αποτελεί μια σύμβαση μεταξύ δύο μερών με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική, και όχι προσωπική, χρήση. Δεδομένου ότι η εταιρεία έχει αποστείλει το σωστό προϊόν, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης. Αυτά προκύπτουν από τον πρώτο παράγραφο του άρθρου 1 του νόμου 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.

Πως να συσκευάσω το δέμα μου;

Τα επιστρεφόμενα είδη πρέπει να αποστέλλονται μέσα σε συσκευασία μεταφοράς όπως κουτί Ipatios, σακούλα courier ή οποιαδήποτε άλλη συσκευασία για αποφυγή φθοράς του προϊόντος και της συσκευασίας του. Μην ξεχάσετε να προσθέσετε απαραίτητα στο δέμα την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς και την φόρμα επιστροφής. Να θυμάστε ότι ως αποστολέας του δέματος, είστε υπεύθυνος για την ασφαλή μεταφορά του. Εάν το προϊόν φτάσει κατεστραμμένο, τότε πιθανόν να μην περάσει τον ποιοτικό έλεγχο καθώς η συσκευασία (π.χ κουτί παπουτσιών) αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του προϊόντος.

Έχασα τη φόρμα επιστροφής προϊόντων, τι μπορώ να κάνω;

Μπορείτε να συμπληρώστε την online φόρμα επιστροφής πατώντας εδώ

Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα;

Καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για την όσο το δυνατόν γρηγορότερη επιστροφή των χρημάτων σας και από πλευράς μας το ποσό επιστρέφεται στον καταναλωτή εντός 7-10 ημερών, στον λογαριασμό που αναγράφετε στην φόρμα επιστροφών. Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων. Δεν επιστρέφονται πιθανά έξοδα μεταφορικών, αντικαταβολής ή τραπεζικών εξόδων. Κατά την επιστροφή χρημάτων δεσμεύονται 7,90€ τα οποία αποτελούν τα συνολικά έξοδα διακίνησης του ή των επιστρεφόμενων προϊόντων που ακυρώθηκαν. Μόλις η διαδικασία ολοκληρωθεί λαμβάνεται ενημέρωση μέσω email.

Τονίζουμε ότι η εμφάνιση του ποσού στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα εξαρτάται πάντα από την εκδότρια τράπεζα και συνήθως χρειάζονται 2-4 εργάσιμες από την λήψη του email για να φανεί το ποσό στον λογαριασμό σας.

Πώς θα λάβω και θα χρησιμοποιήσω το πιστωτικό κουπόνι;

Το πιστωτικό κουπόνι είναι ένας κωδικός που θα λάβετε μέσω e-mail ή sms μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν κι εγκρίνουμε την επιστροφή του.

Για να το χρησιμοποιήσετε: Στο τελευταίο βήμα της online παραγγελίας καταχωρείτε τον κωδικό του κουπονιού σας στο ειδικό πεδίο κι έπειτα πατάτε «εξαργύρωση». Σε περίπτωση τηλεφωνικής παραγγελίας ενημερώστε τον εκπρόσωπό μας για τον κωδικό του κουπονιού επιστροφής που έχετε λάβει.

Παρέλαβα διαφορετικό προϊόν από αυτό που παρήγγειλα τι μπορώ να κάνω;

Σε περίπτωση που, κατά την παράδοση, εντοπιστεί διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε, επικοινωνήστε μαζί μας στο eshop@ipatios.gr και στείλτε μας φωτογραφίες του προϊόντος που παραλάβατε. Εφόσον οι φωτογραφίες παρουσιάσουν διαφορετικό προϊόν από αυτό της παραγγελίας σας τότε διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής και αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής. Έχετε 14 ημέρες από την παραλαβή για να ασκήσετε αυτά τα δικαιώματα. Εάν δεν επιστραφούν εντός αυτού του διαστήματος, δεν μπορούμε να αποδεχτούμε την επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος.

Το προϊόν εμφάνισε βλάβη, τι να κάνω?

Επικοινωνήστε μαζί μας στο email eshop@ipatios.gr δηλώνοντας αίτημα βλάβης προϊόντος, συμπληρώνοντας τον αριθμό παραγγελίας σας και περιγράφοντας το πρόβλημα του προϊόντος. Έπειτα η ομάδα επιστροφών θα σας δώσει οδηγίες για τα επόμενα βήματα. Όλα τα προϊόντα περνάνε από διαδικασία ποιοτικού ελέγχου ώστε να ερευνηθεί η αιτία της βλάβης. Κατά τον ποιοτικό έλεγχο λαμβάνονται υπόψιν μετρήσιμα στοιχεία όπως η κατάσταση του προϊόντος, ο χρόνος από ημέρα παραλαβής τους, σημάδια χρήσης, τρόποι καθαρίσματος και φροντίδας, τρόπος χρήσης κ.α.

  1. Στην περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό και δεν έχει ανοιχτεί από τη συσκευασία του (π.χ. παρουσιάζει εμφανή φθορά) εφόσον επιβεβαιωθεί ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό προχωράμε στην αντικατάσταση του προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει κατασκευαστικό ελάττωμα ή εμφανή φθορά το προϊόν επιστρέφεται στον πελάτη, ο οποίος επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής. Μετά την παρέλευση των 14 ημερών δεν είναι δυνατή καμία ενέργεια αλλαγής / υπαναχώρησης.
  2. Στην περίπτωση που το προϊόν που αγοράσατε έχει ανοιχτεί από τη συσκευασία του κι έχει χρησιμοποιηθεί (π.χ. το παπούτσι σκίστηκε στον 1 μήνα χρήσης), εφόσον επιβεβαιωθεί από τον έλεγχο ότι είναι κατασκευαστικά ελαττωματικό προχωράμε στην αντικατάσταση του προϊόντος ή αποζημίωση ίσης αξίας με το προϊόν που αγοράσατε σε μορφή πιστωτικού κουπονιού. Παρακαλούμε σημειώστε ότι δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων σε χρησιμοποιημένα προϊόντα. Αν, ωστόσο διαπιστωθεί ότι το ελάττωμα προκύπτει από μη ορθή/κακή χρήση του προϊόντος ή φυσική φθορά η επιστροφή δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί και επιβαρύνεστε το κόστος μεταφορικών αν επιθυμείτε να σας το ξαναστείλουμε. Η παραπάνω διαδικασία γίνεται για προϊόντα που έχουν το πολύ 2μηνη χρήση από την ημερομηνία παραλαβής τους.

Έκανα μια παραγγελία από Skroutz Marketplace και θέλω να την επιστρέψω τι να κάνω;

Για παραγγελίες από το Skroutz Marketplace παρακαλούμε ακολουθήστε την διαδικασία επιστροφών/αλλαγών μέσα από το προφίλ σας στο skroutz.gr καθώς σε αυτές τις περιπτώσεις η οικονομική και εμπορική διαχείριση των παραγγελιών ανήκει στον Skroutz.

Μπορώ να κάνω επιστροφή online παραγγελίας σε φυσικό κατάστημα;

Δυστυχώς, δεν προσφέρουμε αυτήν την υπηρεσία. Για τις online παραγγελίες, ακολουθήστε τις οδηγίες στη φόρμα επιστροφής εδώ. Αλλαγές/επιστροφές online παραγγελιών δεν γίνονται στο φυσικό κατάστημα. Παρ’ όλα αυτά, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε την εξέλιξη των υπηρεσιών μας, ώστε να προσφέρουμε ακόμα περισσότερα προνόμια στους πελάτες μας.

Έκανα μια αγορά από το φυσικό κατάστημα, μπορώ να την αλλάξω;

Μπορείτε να κάνετε την αλλαγή σας εντός 14 ημερών από την αγορά σας, στο φυσικό μας κατάστημα. Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, πρέπει να έχετε απόδειξη/κάρτα αλλαγής και να είναι στην αρχική συσκευασία, σε άριστη κατάσταση, με καρτελάκια του. Δεν μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που έχει υποστεί μεταποίηση, φθορά, σημάδια χρήσης, ή αν το κουτί έχει παραμορφωθεί ή απουσιάζει.

Στο φυσικό κατάστημα μπορείτε :

  1. Να αλλάξετε το προϊόν με κάποιο άλλο
  2. Να ζητήσετε την έκδοση πιστωτικού ίσης αξίας με το επιστρεφόμενο προϊόν για μελλοντικές αγορές. Το πιστωτικό κουπόνι ισχύει για 1 χρόνο και μπορεί να εξαργυρωθεί μόνο στο φυσικό κατάστημα και όχι online.

Να σημειωθεί ότι η επιστροφή χρημάτων δεν υποστηρίζεται στα φυσικά καταστήματα. Με βάση το άρθρο 3 παρ.3.6 για αγορές που έχουν πραγματοποιηθεί από φυσικό κατάστημα η αλλαγή του προϊόντος ή η υπαναχώρηση από τη σύμβαση εναπόκεινται στην πολιτική του καταστήματος.

Σημείωση: Για online παραγγελίες που δηλώσατε παραλαβή από φυσικό κατάστημα Ipatios ισχύει η πολιτική επιστροφών του site που αναγράφετε στην φόρμα επιστροφής εδώ.